الخميس، 2 سبتمبر 2010

لقاء الخير - لقاء المدونين




يوم السبت افطار ابوالريش .. لقاء المدونين
اليوم ده من اجمل ايام حياتي من غير شك
فيه اتقابل جموع من البشر.. ناس قولبهم جمعتهم.. ناس من كل مكان هنا وهناااك
الناس كلها جايه لهدف راااااااائع افتخر اني شاركت معاهم لاجل رسم البسمه فوق شفاة اطفال غلبهم المرض..
وده شئ جميل جداا لما تشوف طفل بيضحك رغم التعب والمرض اللي هوا فيه.. ده لانه شاف ان في ناس حاسه به وفاكرااه
ده كان في مستشفي ابو الريش للأطفال مكان التجمع الرمضاني السنوي لجموع المدونين مصر
افتخر واعتز بصداقتهم من اخر مره شوفتهم السنه اللي فاتت
.....
توجهنا كلنا وكان العدد يفوق ال 50 شخص الي المكان اللي المفروض هنفطر فيه وهوا مش بعيدعن المستشفي 10 دقائق مشي,




هناك 17 تعليقًا:

فاتيما يقول...

يا سلام !!!

لهو انتا مكنتش عاوز تفطر على ترابيزتنا و لا إيه؟!!!

يا خاطر احنا اللى اتشرفنا بيك
و انتا م العالم الجدعة اللى وقفت على رجلها عشان البنات تقعد
قوم يعنى لما نعمل معاك ربع حركة شيباكة زى بتاعتك يبقى مين يستحق الشكر
انا فرحت بجد لما شوفتك
و نفسى ان شاء الله متفوتش و لا مشوار بعد كدا لأن مجييك و الله فرحنا و عمل فرق ...
و مش معقول منشوفكش الا م السنة للسنة يعنى !!!


كل سنة و انت طيب
و ف الخير دايما نشوفك

adel يقول...

ههههههههههههه
يالهوي ياعم
ايه الكلام ده
الناس هتصدق ياعم
:)

ياجماعة انا ولا سباق ولا بتاع ثقافة
انا تافة و بتاع افلام كارتون و بحب العب مع الاطفال و بس
هههههههههههه

ربنا يخليك ياسموحة و انت عارف انت من الناس الاوائل و اللي بيخلوا الواحد ميقطعش عن اللقاءات دي

Kiara يقول...

والله انا فرحت انك جيت السنة دي

وربنا يسعدك يااااااااااارب

Sameh Ezzat - (خواطر خاطر) يقول...

عااااااادل..
بس بس احنا عارفينك اكتر منك انتا انسان كويس وجينات الرجوله اكتر من جينات المعيله يعني ياعم ابو العربي...
هههههههه
يابني بجد انتا من اكتر الناس اللي عجبني دمغهم اوي وطريقه تفكيرك حتي طريقة نقدك لاي فيلم او مسلسل خصوصا لما كنتا بنتاقش علي مسلسل الجماعه وسمعت رأيك عنه اي نعم انا كنت مختلف في الاول لكنك ذكرت لي لنقط خلتني ابص للمسلسل من زويه تانيه..
عشان كده انا بحبك.

Sameh Ezzat - (خواطر خاطر) يقول...

فاتيما..
اشكرك وده من ذوقك بس..
وان شاء الله متأخرش عن اي لقاء تاني ابدا عشان اشوفكم..

Sameh Ezzat - (خواطر خاطر) يقول...

كيارااا..
انتي اصلا سكره اللقاء ده بس للاسف بحكم ان المكان كان ضيق والعدد كان كبير لدرجه اني معرفتش اتكلم معاكي غير هما كلمتين علي السريع بس..
كنت مبسوط اني شوفتك تاني مره وان شاء الله متكنش اخر مره
وربنا ميحرمنا من عالم مولااان زي ماحرمنا من الاكونت بتاعك علي الفيس بوك ...

صوت من مصر يقول...

تصدق يا سامح
مش هنسهالك
هو انا اللى كنت ماسك الكاميرا ولا انت والسلامونى والدغورى وخلافه
وعموما يا سيدى انت حد بجد
راااااااااجل مش مان
ههههههههه
بجد نورتنى
وعاوز اقولك مصطفى بيدور على بنت حلال بس تكون زى ما هو قال
هههههههه

مصطفى ريان يقول...

باشا
انا مبسوط اني شوفتك
بس ايه يا عم حوار التدبيس الرسمي الجوازي دة انت عايز تتخلص منى ولا إيه؟
هههههههه
كل سنة وانت طيب يا جميل وبخير

Kiara يقول...

ربنا يكرمك ياسامح يارب :)

Ramy يقول...

كل سنة و انت طيب

يا سامح يا سكر

الله يخليك ع الكلام الحلو ده انا هادى بس يمكن علشان انا لسه جديد بس (:

شكرا يا سامح

ربنا يوفقك دايما (:

sony2000 يقول...

يمكن مااتكلمناش
بس بأحسسنا كلنا
اكيد اخوات فالخير ديمن:)

نور الدين (محمد الجيزاوى) يقول...

صديقى العزيز سامح
انا اتشرفت فعلا والله عالمبانى عرفتك
بجد انت انسان نقى وسريرتك لا تخالف مظهرك
واحب نكون اصدقاء بل اتشرف واتمنى يكون لنا لقاءات كتير ومش لازم ننتظر لقاء تدوينى عشان نشوفك ياسيدى
كل سنة وانت واسرتك بكل الخير ياصديقى
..
اخوك
نورالدين محمود

رحيق يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
Ramy يقول...

سااامح


كل سنة و انت طيب يا باشا

و ربنا يعيد عالينا الأيام بخير و سلام

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

كل سنه وانت بالف خير وصحه وسعاده ويارب ديما فى احسن حال

ساسو يقول...

كل سنه وانت بخير يا سامح
لي عوده
باذن الله

ساسو يقول...

يارب تكونوا قضيتوا اجمل يوم
وبجد تجمع الاصحاب بيبقي لذيذ جدا
يارب دايما مبسوط وسعيد