الثلاثاء، 29 سبتمبر 2009

بكره

http://em3azooz.jeeran.com/sun.JPG


بكره

بكره شايل معاه امبارح
وانا واقف هنا وسارح
مستني اشوف بكره
بيـدوس علي الاوكره
افتـح الاقي وشوش
مفــروشه بالخـضره

-----------
سامح عزت

هناك 10 تعليقات:

Mina يقول...

حلوة ياواد ياموحة
عجبني قوي موضوع الاوكرة ده
لا وايه مفروشة كمان
اوكرة ومفروشة مش ناقص غير الانتريه والحمام
ده البوست ده انت عامله بمناسبة شقتك الجديدة ولا ايه
ههههههههههههههههههههههههههههه
لا بس بجد بجد حلوة قوي الفكرة
تسلم ياجميل

رحلتنا في الحياة يقول...

حلوة ياسامح تسلم ايديك




بكرة جاى مفيش محال
واللى فات ملهوش مجال
يعيش له جوه القلوب
خلى الامل جواك يدوب
وانسى الاسى واتعلم تتوب
عن الياس عن الجراح
ده الكون قدام عنيك براح

adel يقول...

حلوة ياواد و خصوصا حكاية الاوكرة دي
جديدة
وانا اموت في التجديد

mamoun يقول...

اللة ينور عليك كلام جميل فعلا

Asmaa mahaba يقول...

بجد والله ابدعت وعاوز تتبخر خير الكلام ما قل ودل

amr imam يقول...

انتى فنان جميل وكلامك جميل
انا مستنيك تشرفنى تانى ولا هى مرة واحدة وبس
انا كاتب بوستات جديدة عن تجربتى الشخصية مع الادمان
وانا عاوز اكبر عدد من الناس يقدر يستفيد ولو حتى بالعظة
مع فاءق احترامى

جلال كمال الجربانى يقول...

السلام عليكم

رائعه كلماتك

والله ينور عليك وعلى حواليك

ودمت بخير حال

د. محمد رضا يقول...

يا صباح البقدونس والخضره

حلوه دي يا جميل

تسلم ايدك

z!zOoOo يقول...

بسيطه

وحلوه قوي

Sameh Ezzat - (خواطر خاطر) يقول...

أشكركم كلكم بشدة و بعنف و برقة و على استحياء،،، :)